30/11 måndag

tjinii ;)

chillardag idaaa, gick hem vid typ halv ett och fick ngt ryck då så jag började rensa ur alla skåp/garderober i hela lägenheten ;o bleev mycket fint efteråt men ett tag trodde jag att jag skulle ge upp ;o :P hahah. fick även fram adventsljusstakarna, så lite mer advent-/julfint blev det ju iaf. idag har mamma opererat sig, pratade med henne ikv och det hade gått bra, nu är hon 8hg lättare :) hehe.  kvällen har varit lugn, middag med gubben sedan slöaa bara fram till jag skulle köra honom på innebandy, typ halv9 :) han kom precis hem och står i duschen nu! jag är mega trött och joel oxå tror jag så det blir att sova rätt snart :) i morgon skola som vanligt, får se om vi skulle åka upp och hämta mamma i umeå elr om vi slipper, hur som hellst blir det iaf nordingrå i morgonkväll, kika på hockey, fixa mat och duscha sanni, som ska operera sig på onsdag ;/ hmm, uscha! men det grejar hon! <3 ne nu ids jag inte skriva mer! vi hööörs! pusss&kram.

jag tycker om min joel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0