22/11 söndag

tjini :)

har inte skrvit på suuuper länge, jag vet. har inte orkat helt enkelt men nu ska jag föröska bättra mig lite ;) ihih. och för att jag inte ska tröttna redan efter det här inlägget så blir det här rätt kort oxå :)  ja kan iaf säga att jag har haft en bra helg, i fredags var det 200-dagars och jag hade såå sjukt roligt, riktigt jäkla bra kväll (Y) och lördag åkte jag hemöver på eftermiddagen, kom hem såg lite hockey med pappa sedan in till sundells och fick goomiddag där, vid 10 åkte jag o elin till körning och var med kim, filip & emma :) såg skräckfilmer och någon annan rolig film :) kul kul. jag slöade på förmiddagen idag sedan vid halv3 åkte jag & kimpa till övik för att se på hockey kramfors-modo,  slutade med modo vinst! nu sitter jag bara i lägenheten och tar det lugnt, snart kommer älsklingen hit :) längtaar!<3 här kmr lite bilder från 200dagars :)
hare braa, hörs! pusss&kram

anna jag emma :)

emma & leffe (therese)

anna dennis & mimmi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0