11/11 onsdag

Goooodkväll :)

idag blir det två inlägg för jag måste ju berätta hur duktiga vi har varit här på eftermiddagen ;) direkt efter skolan gick hem och då kom mamma hit, vi började städa lite smått mamma började med putsa lite fönster jag och dammtorka ;P  sedan kom min joel oxå hem, han hade varit och klippt sig vilket blev super snyggt :)<3 sedan skulle mamma iväg och då tog joel över fönsterputsningen och jag fortsatte med att torka lite här o var, städa badrummet och dammsuga/sopa golvet som joel sedan skurade. vid 8 kom elinF & elinB förbi och hälsade på, fick bjuda dom på lite pepparkakor och mjölk. när dom skulle åka kom precis mamma tillbaka och skulle hämta sanni som var här med mig o joel underkvällen. nu är det ordning och reda och vi sitter bara och myser i min rena lägenhet ;) känns kanon, det luktar nystädat och lite vanilj av värmeljusen :P ihih.  nu ska jag se tv medans joel ska läsa lite läxa :) hörs, pussspuss!
j<3





Kommentarer
Postat av: Anna

duktig du var då daaaa <3

2009-11-11 @ 22:23:36
URL: http://ajohandsome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0