1/11 söndag

hej alla :)

idag sov jag till typ 11, skönt. Efter det blev det frukost sedan gick jag ut och gick med favoritsanni. Gick in och hälsa på elin en stund oxå, längesen man träffade henne så det var roligt :) fick även se hennes nya bil som hon haft ett tag nu men som jag inte hunnit tittat på ;) finfin. gick efter det hem igen. då tvättade jag av bilen lite, nu det blev iaf ganska ren och fin :D  körde efter det till mjällom och hämtade pappa & per-inge som hade ställt in cabarna för vintern ;) sedan hem och när jag kom hem så kikade jag lite fotboll ifk-göteborg mot AIK, slutade med seger till AiK som alltså blev svenska mästare, grattis! :) har nyss käkat och nu sitter jag och tittar på hockey, linköping-modo just nu leder modo med 0-1, hoppas det håller i sig ;) vore skoj! efter matchen bär det av upp till övik, för i morgon är det dags för skola :/ hehe mindre skoj. men men :) ne nu ska jag fortsätta se :) hare bra vi höörs :) pusss&kram <3

jag som busar lite på skolan ;) haha




j, du gör mig glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0