söndaaag!! :D

hejsan svejsan :)

kung helg, skriver mer om den senare! för nu ska jag snart åka iväg och heja på brudarna i laget som har match i sidensjö tror jag det var, själv är man inte riktigt kry är så det blir att titta idag igen! ;/ jaja!  tänkte bara skriva lite snabbt här nu innan jag ska gå och göra mig klar! :)  idag äre idoluttagning i umeå, så lycka till gubben (emil), håller både tummar och tår :) <3 ..  och lycka till ni andra oxå, nathalie, anna? och sandra ;P som jag tror skulle söka! =D hehe.  ne nu måste jag kila, men som sagt så skriver jag mer om helgen senare ikv :D och det är värt och läsa vill jag lova! (A):D hahha.

nu ska jag iväg och hejja på brudarna!! :D:D
ring/smsa gärna!  pusss&kram
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0