Skolaa ;/

hej :)
sitter på skolan nu, as tråkigt. vi har svenska, jag & anna håller på med ett arbete om psoriasis ;o inte roligast menmen. det blir ju som rätt roligt endå ävensom anna typ fular sig hela tiden, så jag smygtog as många bilder på henne! (A) haha idag hade vi sovmorgon till 9:40 men ävensom jag var hemma i körning i helgen så åkte jag upp hit till övik i morse, så jag gick och satt mig på körskolan och plugga lite teori, gick sisådär ;/ haha, jag är så sjukt trög på att lära mig, :O aja.. sen hade vi teckenspråk och direkt efter den var det lunch, "pytt i panna"  helt ok.  efter lunch hade vi matte, där vi började träna på nationella provet :P hahah JAG ÄR SÄMST PÅ MATTE! men men, johan är bra iaf och förhoppningsvis ska jag hinna lära mig innan det är dags för nationella ;o :D hahah. och nu har matilda den lilla skrutten åkt utomlands ;o  och det roliga är att hon ska bo på exakt samma hotell som jag, mamma, pappa & familjen sundell bodde på när vi var på Cypern :)  så nu vet jag iaf att hon får det bra ;D för det var ett jätte fint hotell med nära till stranden osv ;) och för att göra en läsa lite avundsjuka så kan jag meddela att idag äre precis en månad kvar tills  jag, mamma,
pappa & kimpa åker till grekland (kreta) kommer bli så sjuuukt härligt! jag längtas :) 
jag ska ut & fara snart oxå, men det blir en kortare resa till Göteborg med BCF (Barn Cancer Föreningen) åker den 21 och kommer hem den 24;e :D blir nog
jätte skoj, ska på liseberg och grejer ;D 
ända nackdelen med att åka är att jag missar emils 18årsdag & match på
söndagen, men men! ;/  inte så mycket att göra åt saken! ihih,
ne fan nu måste jag leta vidare lite bilder osv ompsoriasis! ;O booooring! 
hare bra, kanske skriver ngn liten rad ikv oxå =) pusss&kram!
/m


Kommentarer
Postat av: anna

Klart att man fular sig (H) måste ju underhålla! Klart att du ska slänga in fler inlägg idag, det är du som ska bli den nya brunettmallan som bloggdrottning;P

2009-05-04 @ 13:55:12
URL: http://johanssona.bloggagratis.se
Postat av: Emelia

BCF är himla bra på att anordna grejer till familjerna, himla roligt att det finns dom som vill göra något kul för dom som haft det tufft, det uppskattas!!

2009-05-04 @ 21:10:29
Postat av: mallan

ja elr hur :) du är inte pigg nog att åka med på den här resan va? :/ :) ja, det är otroligt bra att det finns dom här olika sakerna att åka på, håller med, uppskattas verkligen!

2009-05-05 @ 00:44:34
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 00:51:11
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Emelia

Näe, eller jo, just nu mellan varje kur så är jag pigg nog. Men jag ska snart upp för tredje kuren, då värdena är tillräckligt bra! Men hoppas ni får det bra på resan i alla fall! :)

2009-05-05 @ 15:08:52
Postat av: mallan

jo precis, förstår! men du får åka med på nästan resa som blir (: jo det får vi säkert!

2009-05-05 @ 17:46:05
Postat av: Emeliaaaa

Ja, det får jag göra! (;

2009-05-05 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0