onsdag, gameday!

hej.

dagen började med lite "omvårdnad av barn under första levnadsåret"
(måste vara det längta kursnamnet någonsin)
aja, sen blev det körlektion (:  gick väl rätt bra!  efter den blev "matlagning" sista gången :/ känns tråkigt, det var en av det roligare! ;D efter det belv det att gå omkring och driva på stan med,
linnea, johanna & maria i väntan på busssn (:
kom hem, fick stressa som een toook,  blev bara käka & packa väskan sen bar det iväg på match ;D
Den första serie matchen,  och vi tog hem segern med 6-2 (Y) kändes grymt kul att spela (: efter matchen drog jag bara hem, duscha, körde igång en tvätt maskin osv.
För jag åker ju till göteborg tomorroooww  med *BCF, ska bli skoj!! :D
* (BCF = Barn Cancer Föreningen)

så i morgon flyger vi från sundsvall mot göteborg kl 13.35 :)
här är helgen schema som jag fick i ett mejl:
tordag: kommer dit, då blir det tacosbuffé sen lite annat roligt efteråt.
Fredag: frukost kl9 sen delas vi in i 2st stora grupper som kommer turas om på olika spännande aktiviteter
på kvällen får vi 3rätters middag, och hemligt uppträdande.
Lördag: idag åker vi till liseberg, vi får åkpass och matkupong även smörgås att ta med in.
även ikväll bjuds vi på 3rätters middag och hemligt uppträdande (:
söndag: frukost, sen får vi åka hem när vi vill.
-under hela helgen har vi tillgång till badhus, spel godis och glass, kareoke osv.

så jag tror det kommer bli en super rolig helg :) nästan helt säker.  känns bara lite vemodigt att flyga! ;/

aja, ne nu måste jag ladda en nymaskin så alla kläder hinner bli torra :)
hare så bra, jag kan ju nås på mobilen hela tiden, så ring elr sms gärna :D
Pusss&kram
/m

föresten det är ju världensbästa daniels födelsedag idag oxå, så grattis till han:)<3<3

finns jag fortfarande i din värld?</3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0