LÄNGESEDAN NU, sorry

tjaabba :) sitter i biblaaan..
förlåt för att jag inte skrivit på jätte länge, men har varit otroligt omotiverad till att skriva. 
elr ja, till det mesta faktikst.
idag ska jag hem på träning iaf, ska bli roligt (:

helgen, har jag mest varit med filip :D:D
fredag kom jag hem från övik, käka, åkte till farmor en sävng, gick med sanni,
sen gick jag ner & var med filip (:
lördag, elin & jag åkte till kramfors på stil & hälso mässa, sen efter den grillning hos oss, elin & johan kom.
sen vare robinsson på tv;n efter det "ESC" :) då kom  filip & jockeee ;D skojskoj, norge var bra!
Söndag. åkte med filip till stan, han skulle handla brallor, sen åkte vi hem, då satt vi o stekte lite o solen, och lirade gitarr =D elr ja, jag övade ;) hooh. den gick vi prommis med sanniiii. efter den skulle fille på innebandy och jag klippte då gräsmattaaan ;D sommarkänslor. sen får jag in till elin som toppade mitt hår,
och klippte lugggen! välbehövligt" =) ihih.
nee nu skaja kila ner på stan, innan bussen går! ska försöka skriva lite oftare!
puss&kram /m

17 dagar kvar till grekland med kimpa :)
och mamma&pappa


du säger att det är på ett sätt, men du får mig verkligen att tvivla! :/ <3

Kommentarer
Postat av: annis

Förstår att du gör det! Men det kommer att gå bra :)

2009-05-18 @ 15:14:42
URL: http://johanssona.bloggagratis.se
Postat av: mallan

man kan ju hoppas iaf,

2009-05-18 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0