lägenheten nu! :)

TJAAAA ;D
nu har jag kommit hem från träningen, det var lika kul som jag trodde det skulle bli, blev lite skrubbsår bara, men sånna smällar man får ta, synd bara att det svider så mycket ;o ;) haha aja.  efter träningen åkte jag med snyggmalinV upp till henne, duscha o fika lite, sen vare att åka ner till bussen (21:45)! just nu sitter jag o pratar i telen med mickeeÖ :D väldigt roliga att höra ifrån dig, känns som det var aldeles för länge sedan, ändring på det tack :)  kan även tillägga mendan jag endå skriver om dig, du är en helt underbar vän, det ska du veta! du betyder oerhört mycket<3 hihi. 
aja, nu ska jag nog ta och tänka på refrängen, sov så gott alla! :D  tjaaaaaaaao!  pusss&kram
/m

emil<3

Kommentarer
Postat av: annis

Ticks Mallan

2009-05-07 @ 08:22:18
URL: http://johanssona.bloggagratis.se
Postat av: mallan

ska du säga!!!!

2009-05-07 @ 08:52:08
Postat av: E

Då känner du inte Mikael tillräckligt om du tycker det!



//E

2009-05-07 @ 14:19:33
Postat av: mallan

hahahahah IDIOT ;) känner micke absolut tillräckligt!

2009-05-07 @ 23:45:37
Postat av: annis

men tönt / E. Palla vara så¨dryg

2009-05-08 @ 17:57:23
URL: http://johanssona.bloggagratis.se
Postat av: mallan

haha ja elr hur anna! ;s vissa verkar inte har ngt eget liv att bry sig om och då måste man börja gnälla på andra! ;)

2009-05-09 @ 00:53:35
Postat av: E

för det första så är det någon som inte ha något liv så är det DU! som tror gått om alla och inte kan se vilka onda människor du har med att göra! Och jag blir så förbannad så jag har bara lust att dänga Mikael! Som han beter sig, en stor jävla kaxig tönt som tror han är något!! Och som han beter sig mot alla, hur fan kan du ytra dig då du inte vet vad fan han har gjort?????! Du är bara en feg människa som inte våga inse det....

2009-05-09 @ 15:25:55
URL: http://E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0