kung Helg :D

tjo :)

Tosdag: sista april,  småsjuk än så blev bara en lugn kväll med att åka till Måviken och titta på brasa och lyssna på manskör ;) sen efter for vi till rödens och såg film, jag, jonathan, joakim, ante, elin, johan & kim :) det var ju roligt :D

Fredag: blev det grillning o mys hos snygggmalinV, med idaÖ & annaV, börja med att vi käkaa goooomat, sen lite drinkar o grejer :) sen olika kortspel, bl.a. "jag har aldrig" , "sanning & konsekvens" "vattenfall" osv, många godaskratt vill jag lova! ;)  ihih, sen kom lillcarraan & cissi upp en sväng men då drog vi typ ner till "byn" direkt, hängde lite på ullångerskolan ;o sen så gick vi till tolik, och där blev vi kvar, efter han korkade upp en vinare ;D hahaha, sedan så slutade kvällen, ida sov hos anna & jag sov hos malin,.. sjukt kul kväll måste jag säga, tack så  mycket brudar, det här måste vi bara göra om ;)  <3<3

Lördag: jag & malin vaknar vid ca 10:30 kanske :)  ligger vi och drar oss en stund sedan blir det frulle osv, dusch och sen började vi göra oss klara för idag skulle vi upp till övik & titta på FV-Mariehem :D  vi skulle heja på tolik, och så klart gjorde han ju FV första mål ;D  gryymt!! (Y) :D haha han gjorde det ju lätt bara för att vi var där ;) haha. nerå. aja, matchen slutade iaf 2-1 till FV och vi började rulla hemöver,  och då skulle jag ju vidare på nästa grillning :D
skulle in till elin och grilla där med, erika, elinM & malinS så dit for jag när vi kommit hem från övik och åt även idag mycket godmat. efter det kikade vi på Robinsson och åt glaass, mumma :) gottgott. sen tog vi bara det lugnt,. roligt att träffa er tjejer :) fick även en försenad födelsedagsprestent av ickis, tack så mycket :) <3

Söndag: idag vaknade jag bara, sen käka jag frulle och åkte på matchen och hejjade på brudarna, blev tyävärr förlust med 4-0, men jag tkr faktikst att alla kämpade på bra trots sina förkylningar & skador, och ni som kämpade hela matchen trots att ni inte brukar lira hela, men så blir det när vi inte har några avbytare :s :) så endå bra jobbat,
nästan tar vi ju, bara att komma igen.  och föresten så vare ju endå bara en träningsmatch ;)

ne nu tkr jag att jag har varit duktig som skrivit så mycket,
och jag lovar att jag endå glömt en hel del :D men det skiter jag i för nu ska jag se lite på tv :)
ihih, hare bra & än en gång tack för en bra helg <3<3  pusss&kram
/m

e<3

Kommentarer
Postat av: Johandsome

Ticks.Gott med grillat ;P

2009-05-04 @ 13:46:04
URL: http://johanssona.bloggagratis.se
Postat av: mallan

haha tick på dig!!! ja as gött med grillat :D

2009-05-04 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0