gameday :D

ja, hej igen :)
matchen gick jätte bra, vi vann med 1-5 mot HSK (Härnösand) synd att det bara var träningsmatch ;) vi hade grymt bra spel idag, och malinS måste ju nämnas som gjorde 4;a mål ;o kanon bra. och även elena fick göra ett mål (Y) :D:D ja, idag på dagen innan vi åkte på matchen så tog jag en skön sovmorgon sen gick jag ut och tvättade av moppen =D riktigt ren & fin blev den,  måste ju vara snygg nu när jag ska sälja den :) hehe. ja just ja, måste ju berätta om gårdagen, jag sov ut även då, sedan hade vi träning kl 13, roligt var det, sen kom jag hem så duscha, käka och tog det lugnt. sen så började jag göra mig i ordning för jag, jonathan, joakim, filip, ante & kim skulle åka på BIO :p Andreas som körde Rödéns bil :) var ett himlarns strul innan vi kom iväg iaf, för ävensom vi var 6st så gatt vi fälla upp extra säten där bak, och innan vi hade bestämt vem som skulle sitta vart, och vem som hade längst ben och vart vi isf skulle sitta i bion så tror jag minst det gick 15min ;o hahah helt sjukt. sen hann vi till ullånger innan alla slutade gnälla om att dom inte rymdes osv ;s hahah :P men slutade iaf med att filip & kim satt längst bak, jag & jocke i mitten & ante & jonathan fram :P kan även tillägga att jag satt fram med ante på vägen hem ;D haha (H) jaja, vi såg iaf "män som hatar kvinnor"  otroligt bra film måste jag säga, ni som inte sett den borde se den tkr jag :D  jaja det var gårdagen det :)  just nu så sitter jag och tittar på VM finalen mellan canada & ryssland, för tillfället står det 2-1 till ryssarna med 2 min kvar =) ska se klart det här som borde sluta med seger för ryssland och sen ska jag sova :) skola i morgon, får åka till övik med elin :D skönt.
nee hare bra, sov så gottt! puss&kram /
m

-oh man, you drive med crazy!


Kommentarer
Postat av: .....

you drive me crazy!

2009-05-11 @ 20:52:00
Postat av: .....

you drive med crazy!

2009-05-11 @ 20:54:35
Postat av: mallan

haha men sluta kika här då ;) och sluta bry dig!

2009-05-11 @ 21:21:45
Postat av: erik

Se dig omkring för fan! Skydda personer som är svin! TA REDA PÅ FAKTA FÖRST.!!

2009-05-11 @ 21:39:32
Postat av: mallan

ja men okej? kalla mig idiot, kalla mig vafan du vill. men jag umgås med vem jag vill. om du micke är så jävla dum, borde du själv tänka efter lite oxå, jag låter dig vara/prata med vem du vill, kanske jag hatar ngn av dom? vad vet du? jag förstår som fortfarande itne varför du gett bry dig så mycket, för du gör det ju iaf inte av vänlighet.

2009-05-11 @ 21:58:25
Postat av: erik

Om du inte har fattat det så gör jag detta för att hjälpa dig, folk kommer för fan i fara om dom umgås med Mikael! Du kanske inte hamnat det än med du kommer hamna i problem och jag vill förvarna dig! Fan jag vet både killar och tjejer för fan som har hamnat illa till pga av honom! Jag kommer snart dänga upp honom, jag svär..!

2009-05-12 @ 16:04:25
Postat av: erik

?

2009-05-12 @ 16:17:26
Postat av: mallan

okej, du har du "förvarnat" mig ;) kan du vara snäll att sluta skriva nu, jag vill inte höra mer från dig? okej? jag tar väl den "risken" då, för jag tänker inte sluta vara me micke bara för att du säger dådär. Det räcker väl att du tkr vad du tkr. Duär inge bättre själv som nu försöker dra ner andra, snacka skit osv. som du gör nu, så gör man bara inte! och jag tror fortfarande inte på ditt skitsnack att du gör det här för att hjälpa mig.. DRA.

2009-05-13 @ 10:07:06
Postat av: erik

DU FATTAR FAN INGETING!! DU TROR SÅ JÄVLA GÅTT OM ALLA HELA JÄVLA TIDEN!! SÅNNA MÄNNISKOR HA SVÅRT ATT TRO PÅ SIG SJÄLV... Du tror inte att Mikael gjort något jävligt, men då fan ska jag visa dig att han har det, sen så ska jag be alla andra som tycker han är ett svin höra av sig till dig och berätta varför han är det! HAN KOMMER SNART ÅKA TILL POLISEN FÖR HELVETTE! fatta!!!..

2009-05-13 @ 15:25:19
Postat av: erik

KOMMER DÄNGA UPP DEN JÄVELN SNART ALLTSÅ!!

2009-05-13 @ 15:26:55
Postat av: mallan

men halllååå, varför ta du detta med mig? ta det med micke? ;s jo jag vet visst att han gjort dumma saker, en del helt jävliga, men vem fan har inte gjort ngt dumt ngn gång? kan du sluta skriva här nu, min blogg är inte til för att hålla på o skriva massa kommentarer! jag får väl vara en idiot då, men låt mig vara de då. du säger ju att jag inte tror på mig själv, och om du vet så jävla bra, tror dig veta en jävla massa, kanske du borde ta reda på va ja gått igenom oxå, inanna du börjar snacka massa skit. tkr det här är så onödigt.. och du står inte för vem du är, du är bara här och kommenterar massa, du heter säkerligen inte ens erik.

2009-05-13 @ 17:15:53
Postat av: erik

NEJ DET VET DU INTE ALLS! DU TROR ATT DU VET! Men igentligen så vet du ingeting! HAN SKA HA DÄNG! Men palla sitta här och skriva till dig, det är så jävla bögigt! men Va fan då du inte fattar någonting! MEN JAG SKA VISA DIG VEM MIKAEL ÄR IGENTLIGEN, FÖR ATT VARA MED HAN, DET ÄR FARLIGT!...



Och jag ÄR ERIK, VEM FAN SKULLE JAG VARA ANNARS. JAG ÄR 90A!!!

2009-05-13 @ 17:24:36
Postat av: mallan

ne men okej.. det är bra att du vet vad jag vet ;) toppen :D ja, små bögigt faktikst, men det var ju inte jag som börja. ne jag är lite små trög, men då så blir det ju när man inte tror på sig själv. hahah som du sa att jag inte gör ;) jaa men bevisa det då, gör det...!!!! okej, du verkar iaf vara em tuff 90;a :)

2009-05-13 @ 17:48:32
Postat av: erik

HAHA!

2009-05-13 @ 19:21:07
Postat av: erik

Jag kan inte göra annat än att skratta!

2009-05-13 @ 19:23:22
Postat av: erik

MEN DET ÄR BRA ATT DU TROR GÅTT OM ALLA, MEN SNART KOMMER DU SE ATT DU TÄNKER FEL OM MIKAEL... TYCKER SYND OM DIG!

2009-05-13 @ 19:24:50
Postat av: erik

hahahahah

2009-05-13 @ 20:02:39
Postat av: mallan

ja men tyck synd om mig då, va omtänksamt :) bra att du bryr dig! tacktack ;)

2009-05-13 @ 23:24:03
Postat av: erik

KOMMER DÄNGA UPP DEN JÄVELN SNART ALLTSÅ!!

2009-05-17 @ 18:19:31
Postat av: emelia

Skulle jag vara du så skulle jag inte ens orkat svara, vilken dryg en jävel som håller på, om det är någon det är synd om så är det ju personen som skriver till dig! Jag anser att du ska sluta svara! :)

2009-05-18 @ 13:54:20
Postat av: mallan

haha joo jag har tänkt så flera gånger, men samtigigt vill jag svara bara för att jag blir så less! ;) men men, ngn dryg person som inte har annat fär sig, =)

2009-05-18 @ 14:36:22
Postat av: linus

hahah, ni är så jävla töntiga! skaff er ett liv!

2009-05-24 @ 22:25:57
Postat av: mallan

vrf bryr du dig? ;)

2009-05-25 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0