helg (:

hemma i körning:)
tjoooo!!
förlåt för att jag inte skrev något igår ;o  hade ingen tid och ingen lust! :) aja, gårdagen var väl bra, skola först sen satt jag på körskolan och pluggade teori, och äntligen klarade jag den förbannade C-fasen, gryyymt skönt :P haha.. sen efter skolan gick jag hem, käka, sen tog jag en prommis innan micke kom och hälsade på, vilket var väldigt trevligt, var så himla längesedan vi sågs så det var verkligen på tiden ;) 
du är bra och jag har alltid lika kul med dig!<3 
jaa, och idag var det skola, började med lite "social omsorg" sedan "medicinsk grundkurs" och efter det "ESV (bild)" och efter lunchen hade vi egentligen idrott men vi var på ngn som heter "civilkurage" ist :) fick se en väldigt hemsk film! ;/ hugaaligen, den handlade om typ folk som kört rattfulla och som pga detta typ gjorde så deras vänner osv omkommit. väldigt hemsk, men säkert jätte bra för alla att se! jaja, nog om det. efter skolan gick jag hem och packade väskan för senare skulle jag ta bussen hem hit till nordingrå :D wiiho.  på busstationen träffade jag annie som oxå skulle hemöver, så då tog jag o åkte linje 100 med henne! :P när jag kom hem så vare att käka, sen efter det for jag, mamma & pappa och tittade på fotbollsmatch, herrlaget som spela.  Högakusten vs Ramvik blev hela 6-0 ;D hahaaa! bra HKF (Y) ;P
Jag träffade jullan, marre & oscar där, det var väldigt skoj att träffa er sötisar (:  ihih.  efter matchen blev det att åka till rödéns och se klart hockeyn,  som inte gick så vidare :s 
där var det mycke folk iallafall så det var trevligt! (:
ne nu ska jag väl snart lägga mig, träning i morgon kl 13 :) ska bli grymt kul :D sen även match på söndag. :D:D ne, nu ska jag sovaaaa! :)  natttinatiii.  Puss&kram
/m
e<3


och en pussss på malinV bara för attt hon är typ sötast! ;* <3<3

Kommentarer
Postat av: E

Du är ju störd! Du vet inte ett piss om Mikael... Du tror du vet så mycket men du vet ingenting!!!!!!!.....

2009-05-09 @ 15:27:49
URL: http://E
Postat av: E

Du är störd!!!.. Du tror du känner Miakel men igentligen vet du ingeting...

Ska dänga upp den jäveln...

2009-05-09 @ 15:30:13
Postat av: Peter

haha känner mig lite bög som kollar på blogg men haha, är inte micke lite för liten för dig? hahahaha! han är ju ganska mycket mindre?

2009-05-09 @ 15:43:35
Postat av: Anonym

men snälla, hur orkar ni ens bry er!

2009-05-09 @ 18:47:48
Postat av: mallan

och dessutom tkr jag att "E" kan säga vem du är?

2009-05-10 @ 01:01:11
Postat av: erik

Att jag orka bry mig ?! haha. Ja jag tycker bara du är så låg som tro gått om alla hela tiden..

2009-05-10 @ 18:32:32
Postat av: mallan

okej, så jag är låg?

2009-05-10 @ 22:16:23
Postat av: Erik

Ta först reda på vad folk i din omgivning har gjort, innan du börja ytra dig om hur bra dom är! För du vet igentligen ingenting, har bara lust att dänga upp mikael alltså!!!!

2009-05-11 @ 14:40:35
Postat av: mallan

alltså gå in på msn, NU.. jag antar du som addade mig igår?

2009-05-11 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0