sommarlov! :)

hej nu var det oxå ett tag sedan jag skrev, dåligt av mig, sorryy. men det har inte varit så mkt kul o skriva om heller så ;S :P

elr jo, var i grekland en veckan med mor, far & kimpa, vilket var helt underbart :) och fotbollen rullar på som den ska, och idag spöa vi Bollsta med 9-0 ;D (Y)

och jag inser nu att det här är första gången jag skriver sedan det blev sommarlov, och jag har verkligen inte förstått det än, vart fan är sommarkänslorna ;S  midsommar på fredag?  10 grader idag, jag mena lixom vaaa?;S  gaaalet.
JAG VILL HA SOMMAR NU (h)

i morgon onsdag ska jag jobba kväll på gruppis*, vilket säkert blir trevligt :) tkr om mitt jobbbb!
* (för er som inte vet, gruppis = gruppboende för utvecklingsstörda & funktionshindrade)

jaja, ne nu måste jag kvälllaa, åker med 9bussen i morgon till övik så (:

pussss & kram på alla söta, /m

e, jag gör allt jag kan för att sluta tänka på dig, vafan går det inte för? ;s  </3 jag blir tookig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0