MIDSOMMARAFTON! :)

jahaja då har midsommaarafton oxå vart ;s guud va tiden går fort jag fattar inte! :P
men ajaaa, jag hade iaf sjuukt trevligt, dagen började med som alltid åka på lastbilsflaket :))) sedan efter det blev det hembygdsgården där vi fikade lite osv. sedan hem till körning igen där vi satte oss nere hos sjölanders och titta på fotbollen ;s bajs sverige som förlorade. :s :P aja,  efter de blev de masssa god mat osv, mumms! sen for vi ut till norrfällsviiken, där man träffade massa goa människor, inga nämna inga glömda :D jag hade iaf otroligt trevligt! så tack för det ni som ja var med =) ihih.. men nu ska jag kila, läsa lite teori, körgrejs! pusssshej /m

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör inte så mkt smilisar och lägg in mer bilder så kommer bloggen bli mkt roligare att läsa!

2009-06-21 @ 18:28:35
Postat av: mallan

jo jag gör lite mkt smilysar men men ;) och bilder vet jag inte hur man lägger ut (A)

2009-06-22 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0