jobbbb vecka ;)

ihihi tjaaaaaaaaaa!
nysss kommit hem från fotbollsträning, vilket va kul men vaarmt!
veckan har bestått och kmr bestå av jobbb!! men jag tkr jätte mkt om mitt jobb så det gör inget :)
för en som inte vet jobbar jag på ett gruppboende för utvecklingsstörda och funktionshindrade!
 
måndags 12.00-21.30 
tisdags 14.00 - 21.30 jour/sova på jobbet till -
onsdags 06.30-09-30
torsdag LEDIG :)
fredag 14.00-21.30 jour/sova-
lördag 06.30-15.00
söndag 14.00-21.30 jour/sova-
måndag 06.30-09.30.

så seer veckan ut för mig ;) 
idag när jag kom hem så var jag med filip, vi sattt o steeekte i solen, sen for vi till bönhamn käka glasss! hem kortspel hos filip. sen då träning.
i morgon äre match som står på schemat borta mot hägglunds! tagggaaa bruds!
på dagen blire filip :D han o ja åker till övik på morgonkvisten ngn gång :)

ne måste kila!  hare bra alla.
pusss&kram /m

jag är glad :)
men jag saknar min lillebror!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0