om igår ;)

jaaaa, igår var det då kimpas födelsedag :D och det skulle ju såklart firas, så när jag kom hem från jobbet var det bara att käka, duscha sen bar det iväg. filip jag, jonathan & kim började åka mot Sörle, där fredrik bor då, (jag som körde) aja, sen plockade vi upp honom sen åkte vi till barsta för att hämta lite drickbart till kim :P haha, sen blev det rotsidan för alla osss, även ante & jocke (jonathan banga) där grillades lite korv, det va gitarrspelning och sång ;) men ävensom det va typ världen jäkla rååådimma där ute så blev det snabbt kallt så vi åkte hemöver vid 9tiden, hahah. men då viste filip av ngn pubafton elr liknande borta i Järnsta! så dit bar det av, vi var där en stund, inte ante, jonathan o jocke, de stanna hemma då, så de va jag,kim, filip & fredrik som åkte dit, där vi träffade filips föräldrar,per & cathrine mfl.. det va väl rätt trevligt, fredrik gick fram och fick alla där att sjunga för kimpa, men just då låg han i ett dike, som han föll ner i när han skulle ställa sig upp ;o :D hahha. sjukt. aja.. sen åkte vi hemöver, och efter lite sura miner och några disskussioner så blev allt bra ;) och då kom även andré, han syster och hennes man till sjollashouse! ;) blev prat, lite kortspel o åter sång ;) sen när tommy & per kom hem då blev det liv i luckan vill jag lova, för då blev det spanskan m.m. ;)  himla drag blev de då. hahaah! ne men kul vare iaf, sen vid halv 3 gick fredrik o jag hem hit, för då vare dax att soova!! men blev inte direkt sova på en gång, för det första så var väl fredrik typ fortfarande full när vi kom hem, och för det andra så hade vi en hel det att snacka om, haha massa roliga saker :) men aja, tillsist somnade jag iaf, dvs typ halv4 men då fick man bara sova en halv timme, sen då jävlar blev det världens braak och dunns och allt jag vet inte vad, då vare fredde som rammlade ur sängen ;o hahah, helt sjukt, in i nattduksbordet och allt, och det som var roligast av allt, han vaknade inte av det, han bara fortsatte sova på golvet, och det lät jag honom göra :D hahaha... men sen kom han o la sig igen efter ett tag men då vet jag inte vad klockan var :P  hihi. så var väl typ kvällen, en hel rolig kväll och det tackar vi filip för ;) ihih.
och än en gång gratttiiiis kimpa :)

puss & kram gullebarn! :)  /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0