home

måste bara säga att filmen va grymt bra :D  jag skrattade mest hela filmen tror jag ;) och det gjorde nog de flesta!
så nu vet ni att "baksmällan" är helt klart värd att se, tycker jag iaf, om man vill se en rolig film (Y)
blev att vi åkte dit i 2 bilar, jag körde vår bil, och ante körde freddes och doms bil ;D nice!
nee helt klart värt att åka till sundsvall, och kvällen avslutade jag & kim nere hos filip :) ihih...

i morgon blir det lång prommis med sanni, sedan blir det övik, och jobb ;/ :P hhihi,
börjar 14.30-22.30 jour/sova 08.00-15.00, sen är jag ledig måndag & tisdag :D wiihooo! nice.

ne nu ska jag sova, klockan är ju endå typ halv 2 ;O  nattinattii sötisar!
och än en gång grabbsen, tack för en kanon kväll! PUSS
dom är värda att bli nämnda igen (Jonathan, joakim, kim, filip, andreas & fredrik)

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0