Torsdag 27/6

hejsan, tung dag igår, bättre idag  (:
idag har varit en lugn dag, skolan va lugn, låånghål mitt över dagen.
sen efter skolan gick jag med anna ner på stan, hon skulle ha skor ;)
sen när jag kom hem så käkade jag, sen låg jag & vilade ett tag,
är heelt slut och endå inte gjort ngt, förkylningen som spökar..
och i morgon blire att jobba iaf, dom ringde idag och undra om jag kan.
klart man säger ja, man tackar ju inte nej till pengar ;P haha.
ikv hade jag tänk gå uppp på valla, men fårse om jag orkar.. (:
Börjar kännas nu endå att skolan börjar dra igång på riktigt,
idag hade vi en helt vanlig matte lektion, alltså jobba på osv.
fick en till ny lärare idag oxå, EvaLiz som vi ska ha i religion,
hon verkar ju iaf super bra tkr jag, hon var helskön :D haha (Y)
jag köpte en ny klocka igår, glömde jag säga! riktigt fin (:
ne  nu ska jag gå på kvantum och fylla på min mobil ;o
pusss /m

tjiing

ny klockan, melike! ;*

Kommentarer
Postat av: emeliaa

Nice klocka! :))

2009-08-27 @ 22:03:37
URL: http://emelianordin.blogg.se/
Postat av: emelia

nice klocka! :))

2009-08-27 @ 22:07:13
Postat av: mallan

tack :D

2009-08-30 @ 01:19:43
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0