torsdag

hej igen :)
träningen gick väl hyffsat, vi var ca: 10st tror jag, bättre än igår iaf ;o :P
om det blir som ska enligt schema så ska vi spela match på söndag,
men vi kan inte då, för vi har ingen målvakt och typ 4-5 spelare borta,
men Domsjös tränare är tjurig som en get och vägrar gå med på att
flytta matchen till en annan dag, så nu ligger det hos förbundet,
får vi väl se och hoppas att det inte blir på söndag! ;o vore tråkigt.
hehe, jaja vi märker hur det blir, jag håller er uppdaterade ;)
nu ska jag nog snart kvälla för i morgon ska en hel del göras!

måste bara få lägga till att jag har så många underbara vänner,
och jag är sjuukt tacksam över att ni finns,
vad skulle jag göra utan er mina små söthjärtan,
ni finns där och stöttar när det behövs, i alla väder.
och jag gör så gott jag kan för att finnas till hands för er oxå.
inga nämnda, inga glömda, men ni som betyder ni vet om det,
och jag tycker ni ska ta åt er, för mitt liv är inget utan er! <3

tjiing

här kommer en bild från idag, när jag stötte på anna i umeå ;)
och titta in fläcken jag har på armbågen, filip som söla kaffe på mig! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0