Torsdag

HEEEJ :)

idag har vi som sagt varit i umeå, jag, filip, emil, fredde & Karin,.
det började med att filip och jag tog bussen upp till övik, kl7 i morse ;o tidiiiigt. men aja.
sen gick vi upp till min lägenhet och chilla lite medan vi väntade på emil, karin & fredde :)
dom kom ungerfär strax innan 9 till övik, och då fortsatte turen med bil till umeå.
efter några mil skulle det tankas och då skulle filip köpa kaffe,
 när vi sedan skulle åka så råkade filip söla massa kaffe på mig ;o min jeansjacka!!!! :P
aja, hoppas det går bort i tvätten bara :) ihih.. jaja, sen kom vi fram tillslut iaf,
då gick vi runt och kikade lite, några handlade lite osv! sen blev de fika för några,
och jag ljuger inte, vi träffade nog kanske världens mest konstiga man :O:P
hahaha, sjukt speciell, han satte sig med oss och typ pratade 
om massa olika saker, aja orka inte gå in på vad han sa osv men kuul vare,
guuud va vi skrattade :'D  hahaha.. rktigt skoj. aja sen blev de mer stan.
sen vare lunchdax för mig filip & fredrik. blev subway, sallaad, mmm gottgottt =D
och där träffade jag faktikst anna som hade tage körkortet ;) wiiihoo, grattis pinglan :)<3
sen blev det mer shopping osvosv, sen vid typ 4a tiden rullade vi hemöver!
trötta efter en HELdag på stan i umeå, haha :D (Y)
(nu har jag bara berättat lite kort, orkar inte skriva mer noga).
aja, tack för dagen sötisar :)  puss&kram! <3 /m

nu är det fotbollsträning som gäller för min del, hoppas det blir rolig träning =D

tjiing

 e, you make me smile, <3

Kommentarer
Postat av: anna

taaaaaaaaaaaack<3

2009-08-21 @ 02:06:44
URL: http://ajohandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0