tisdag

dåsa, nu va första dagen avklarad, det var roligt att träffa alla igen :)
speciellt roligt var det att träffa mattias, för han har jag inte sett på hela sommarn!
vi fick nya skåp, blev på samma ställe som i åk1, haha..
vi fick faktikst även några nya lärare, och det behövdes verkligen! (Y)
dom verkar bra alla 3 tkr jag iaf,
det var Markus som vi ska ha i Historia & svenska
det var Helena som vi ska ha i psykiatriB
och det var anders som vi ska ha i matteB, men han hade vi i data oxå ;)
ne vi hade rätt slö dag idag som sagt, mest typ info på alla lektioner.
men men så äre från början, skönt med en mjukstart!
efter skolan gick jag hem, käka lite sen vilade jag en stund,
och efter det så åkte jag till anna för vi skulle på fotbolll, titta på emma!
efter matchen blev det hem till anna o chilla i soffan såg film,
Linas kvällsbok, har sett den förut men fortfarande lika pinsam! ;p
blev även en hel del myys med kattbäbisarna! tihih, sötisar!
 ne nu ska jag strax lägga mig, och jag kan meddela att jag är
sjukt less på domsjö/fotbollsförbundet ;/   arg jag blir..
det var så attt vi skulle mött domsjö i söndags men vi hade ingen målis
och typ 4-5 utespelare som var borta så vi hade alltså inte fullt lag.
vi ringer domsjö och vill flytta matchen men dom vägrar!! ;S
till slut svarar dom inte ens i telefon när vår tränare ringer dom..
det hamnade då hos förbundet som idag beslutade
att vi förlorar på VO ;s plus böter?  så orättvist !?
och det roliga är att domsjö ligger typ inte ens topp5 så
dom vinner absolut ingeting på att dom vägrade flytta matchen.
men vi däremot, för oss blire kämpigt nu att ta 1a platsen!
faaan för dom! men men, vi märker hur det blir,..
vi kämpar på endå brudar! (Y) 
aja, ne nu ska jag välja kläder för morgondagen sedan sova! :)
natttinattti alla /m

tjiing

   

Kommentarer
Postat av: emelia

tur vi slipper evabritt! ;o :)

2009-08-27 @ 22:09:44
Postat av: mallan

haha jaa, jag är såå lycklig :D

2009-08-30 @ 01:24:21
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0