söndag

tjenaaa! :D idag blir det ett långt inlägg, skriver om fredag,lördag & söndag :)

i helgen har jag varit i sundsvall på träff med BarnCancerFöreningen :)
det var superskoj att träffa alla igen, blir så länge mellan gångerna, tyvärr!
fredagen kom vi då till hotellet, (Scandic) där vi checkade in lite snabbt,
sedan vare dax för middag, tacobuffé, muummmms ;D hihi..
vi satt länge och pratade och hade det trevligt,
sedan blev det en liten sväng ut på krogen, "BK" om jag inte minns fel ;)
men den kvällen blev det en tidig kväll, tror vi var tillbaka halv1 elr så.
Lördagen så ÖÖÖSregnade det, och såklart så skulle det vara uteaktiviteter
hhaha, aja, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)
ne men vi åkte upp på norraberget där vi typ, fika, gick runt och kikade,
gick någon tipsrunda, åså vare ponnyridning för barnen,
åså kom en clown på besök, vilket va riktigt uppskattat :D hehe..
när vi kom tillbaka från berget, så gick mamma, jag & eve ner på stan..
jag skulle ha skor, converse hade jag tänkt mig , och så blev fallet,
men jag kom även hem med yttligare 2 par skor ;) var 70%rea på Nilsons.
(se bilden längre ner) så det blev alltså 3 par skor (:
efter det blev det middag, mmm supergod middag med asiatiskmat..
till den var det en jätteduktig trubadur som satt och spelade och sjöng!
riktigt mysigt, efter det satt vi på eves rum ett tag innan vi bestämde oss
för krogen ikv igen. haha. vi gick på ngt jag inte minns namnet på,
riktigt trevligt litet ställe, där satt vi tills det stängde vid 2tiden,
då gick vill till "BK" som hade öppet till3 ;) satt där och chillaaaa.
vid 3då när de stängde gick vi tillbaka till hotellet, iaf jag & kocken,
Emil & Rickard gick vidare till nästa krog. hahah..
såå lördagkvällen slutade typ vid halv4a tiden ;o (gäääsp)
Söndag, strålande sol, så stod ju såklart birstacity på schemat. haha
rätt ironiskt egentligen, men men, så blev det, de yngre barnen var
och lekade på något lekland av ngt slag, :P några bowlade,
men vi valde att dra ett varv inne på IKEA där man köpte typ det vanliga,
värmeljus/doftljus åså köpte faktikst jag ett par gardiner till läggaan! (Y)
sen in på birsta där jag köpte 2 tröjor på ginatricot,
sen köpte jag 4;a par byxor på monki, och en mössa på indiska :D
jag är heelnöjd med mina köp, rea som bara den iaf.. alltid kul.
ne sedan efter det blev det lite hejdå till alla, och vi skjutsade hem emil,
sen bar det hem emot Nordingrå igen! :) TACK FÖR EN ROLIG HELG<3
kanske kmr fler bilder sen! /m

Tjiing

dom 3par skorna jag köpte :)


dom 4a par byxorna jag köpte :)


Koftan & tröjan jag köpte :)


mössan jag köpte :)


kasper & söt-anton i hoppborgen på leklandet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stor shopparn där :D

2009-08-23 @ 20:26:00
Postat av: mallan

jaaa elr hur ;) vem?

2009-08-23 @ 22:44:59
Postat av: Anonym

ge mig converse skorna? :O + mössan såklart!? haha ;d

2009-08-23 @ 22:46:48
Postat av: mallan

haha tim, de kan du glömma ;) weeey ! :P

2009-08-23 @ 23:06:01
Postat av: Emma V

Snygga köp!

2009-08-24 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0