söndag 30/8

hej hej :)

idag vare matchdax, spelade mot bollsta och det blev,
seger med 1-4 :D braa jobb tjejer! (Y)
trors förkylningen fick ja spela hela matchen, jobbigt men kul :)
efter matchen så vare hem, käka, packa lite,
sen en kort liten prommis med favvosanni. hihi..
efter det körde jag upp till övik, små drygt men men.
for direkt och handlade lite, sen till läggan (:
sen kom micke hit ett tag och hälsade på, super kul.
har inte träffat han på jätte länge så det va bra :D
i morgon har jag sovmorgon, börjar 10, så sköönt.
hostan har typ inte bleve någe bättre,
snarare sämre efter matchen, men men sånt man får ta.
i morgon ska jag hemöver direkt efter skolan
för vi ska inventera ICA i ullånger ;o  kul !? noot.
nu ska jag försöka sova (: hare så bra!
tack för att ni lääser ;) puss&gos /m

tjiing

gör lite somrigt med blommor :)
fick dom av kim när jag fyllde år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0