måndag

nyss sett klart fotbollen!
barcelona vs. sporting gijon slutade 3-0.
och vem gjorde inte mål i ligapremiären då
om inte zlatan ibrahimovic, finns ingen som han!!
alla målen i matchen blev på nick ? :D haha.
Zlatan fick sätta dit 3-0 målet,
ska bli roligt att följa han i barca :) /m

tjiing

kände att jag måste lägga upp den här söta låten ;)

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag sa Zlatan

Ja vägen du startade ditt liv på var inte lätt.
I Rosengård lever man inte så fett.
Tänk att det fanns människor som sa att Zlatan var trams.
Dom hade fel, vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin sett.

Du leker med bollen, du har värsta kollen likt ingen ann.
Klacka i mål, släng dig i väggen Zidane.
Ge aldrig upp, flaggan i topp för vårt fosterland.
Visst e jag ung, men du e min kung.
Kom hela Sverige var med och sjung.

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag sa Zlatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0