Fredag

tjenixen :)
dagen börjde med att jag vaknade vid 10tiden, gick ner såg lite tv, och käkade lite frulle.
vid strax innan 11 gick jag ut med sanni på prommis, riktigt skönt väder, förutom blåsten!;s
och jag passade även på att handla lite, sanni var hos elin under tiden ;) iihih..
när jag kom hem från prommisen så gick jag ut och började klippagräsmattan,
och jag hade brottom för man såg på himlen att det skulle komma regn,
för det var aldeles svart/grått ;o aja, när jag var näst intill klar kom ju såklart regnet..
men jag sket i det och klippte klart ;o man är ju inte gjort av socker som tur är :P
men men, nu har jag iaf bytt till torra kläder och ska snart äta lunch =)
skriver nog mer senare!  puss /m

Tjiing


Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg mallan (:

2009-08-23 @ 17:28:26
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: mallan

tack tack :P

2009-08-24 @ 18:23:48
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0