fredag 28/8

tjena,  regnig dag ;/

idag fick vi sluta tidigt, slutade kl 11 :) skönt som bara den.
nu sitter jag bara i lägenheten och chillar typ, ser lite tv
och sitter och får mina hostattacker ;o hatar hosta! ;o
väntar även på att jag ska iväg och jobba på gruppis ikväll,
det blir jourpasset, alltså så sover jag på jobbet, så smsa! ;)
14.30 - 22.30 sen sova/joura börja 06.30 - 14.00.
rätt skönt pass endå, gör bort många timmar så de är bra(Y)
igår kväll kom jocke hit, vi bara tog de lugnt o pratade  :)
du vet att jag finns här för dig vännen, alltid. <3
måste även passa på att gratta mina 3 vänner som
tagit körkort i veckan, Jossis, Daniel & micke :D
grattis till er, kör lugnt :)

hehe, ne nu ska jag lägga mig och vila en stund :)
så jag orkar med jobbet sen :D haha..
hare bra, och tack för att ni läser /m

tjiing

ge mig sommar igen, är redan less på det här vädret.
bilden är från annas 18års dag, lite suddig men sommrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0