sista april !

hallååja ;)
skön dag idag ja, rätt så slött, lite psykiatri & samhällskunskap bara! (skippade teckenspråket) mamma var i stan så jag åkte med henne hem, elr ja rättare sagt hon åkte med mig, jag övningskörde. gick galant det, matilda var modig och åkte med oxå!! :D ikv äre ju sista april,  blir en lugn kväll för mig som inte har blivit frisk än!  (har vart sjuk sedan en veckan tillbaka) och det suger! ;s  missade cupen som var i söndags  och jag missar säkerligen matchen vi har nu på söndag:( jaja, blir nog att åka en sväng till Måviken ikv iaf o kika på lite "vårsång" och brasa! :) efter får vi se vad som händer. nu ska jag springa ut i solen och chillaaa lite ;)  och föresten ni behöver ju inte förvänta er världen bästa uppdatering på den här bloggen! :D men kika gärna in ibland.  pusss&kram :) hare bra. /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0