mallanbrallan är en wannabeeeee! :D

tjenare tjenare!
jag som absolut inte skulle skaffa någon blogg, har ju såklart skaffat en nu! ni behöver ju inte förvänta er någon väldigt stor uppdatering, vi provar får jag se hur det går ;) ja, om ni vill veta varför jag skaffa en blogg egentligen så är det annas fel, för vi satt i biblioteket och kikade på hennes och då kom vi på helt spontant att vi fixar en till mig oxå, och så blev det! :D efter skolan gick jag o emms ner på stan, gick runt och bara kikade lite och hade det skönt, jag köpte även en fin t-shirt på HM (:  sen kom matilda och gick med oss ett taag, och då gick vi ner mot torget och såg ju där att dom sålde mjukglass och jag menar, vad passar inte bättre en varm och solig vår dag är en mjukglass? så ja blev att vi köpte en och satte oss på en mysig liten bänk och njöööt. emma gick efter ett tag för hon skulle möta emil på hans jobb och åka hem typ. så mattis o jag satt kvar och dåå kom andereeess :) superkul och träffa han som vanligt ! (Y)  jaja,  kvällen tillbringade jag med mattis och bea-buus! vi tittade på bilder, och såg film! mysigt värre! ;D  kan även meddela att min förkylning inte blir bättre, nu är det bihålorna som är onda, och hostan håller i sig, blir nog vårdcentralen i morgon. ne ni, nu blir det lite bisolvon(mot hostan och slemet i halsen), sen borsta tänderna & soovaa! :) nattiii, puss&kram /m

e<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0